tisdag 30 juni 2015

Ännu ett skutt ut ur bekvämlighetszonen - Grit Plyo!

Jag är inte född studsboll (snarare bokmal) och "spänst" har aldrig varit en av mina mest framträdande egenskaper :-D  Men jag har gjort och klarat så galet många andra saker jag aldrig trott om mig själv den senaste tiden så med "how hard can it be" som mindset bokade jag mig på ett Grit Plyo-pass idag. Grit Plyo är ett 30-minuters intervallpass med fokus på snabbhet, spänst och explosivitet. Jag hade som mål att ta mig igenom hela passet så jag tog det så lugnt jag kunde men det räckte för att bli toksvett och toktrött #pölarpågolvetigen

Nu ska jag vila en stund innan jag har veckans solo-dejt med PT-Gustaf - för mig veckans träningshöjdpunkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina