söndag 9 augusti 2015

En solig bröllopsdag som avslutades med sinnessjukt roligt Body Combat-pass!

För 12 år sedan gifte vi oss, jag och maken, vad passar då väl bättre än att våga prova om bröllopsklänningen passar igen? #scary. Det har varit ett av mina lite mer inofficiella mål -  och den satt som en smäck! #målgång. Fick en crazy ide och bad maken fota lite tokiga bilder av typen "brud på studsmatta" och tja, nedan är resultatet :-D #sugerpåatthoppastudsmatta #kollavadstarkjagär

Som firande cyklade vi bort till Motionshuset där Body Combat äntligen är tillbaka på schemat efter ett litet semesteruppehåll. Bad instruktör Lisa om lite tips från coachen med mina uppercuts eftersom jag har känt att dom gör ont i axeln och det fick jag, tror nog jag och Gustaf ska köra lite uppercuts-träning :-D Försökte vara försiktig med knät men det är fasen svårt när det är så KUL, stor risk att man då sedan sitter efteråt med en ispåse och funderar på vad som hände #attans #tänkförst #fail

Insikt: Jag har mycket bättre kondition idag än för 4 veckor sedan och borde kört på mycket hårdare från start ;) Det som kallas "HIT"-träning i combat-passet är ju inte ens jobbigt ;) #ellerjolite, jag menar åtta sekunder är ju ingenting :-D #haha Jag klarade av att göra alla knähoppen och sista låten tog slut märkligt fort #vadhände?  Så nästa vecka: Högre, fortare och hårdare :-D #releasemyinnerwarrior

Sista låten innan styrka/stretch är så galet bra att man bara får partykänsla och inte vill att det ska ta slut :-) Push play to listen :-)  #justdoit

If you surrender
I'll free you from this magic spell
If you surrender
A thousands words you'll live to tell
If you surrender
I'll give you pieces from my heart
If you surrender
We'll never be, we'll never be apart!


Och här kommer lite bilder av mig iförd min 12 år gamla brudklänning tappert försökandes studsa på studsmattan :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina