torsdag 8 december 2016

"If you still look good" - sjuuuukt svettig trött och skakig efter passet idag!

En mycket ofokuserad Marina på passet idag. Herregud liksom. Först pet-sparring som uppvärmning. Jag tycker det är svårt när jag själv ska komma på kombinationer, blir lätt att jag bara gör samma samma och eftersom jag liksom inte varit i nån "riktig" fight-situation så är det också svårt att veta hur slag hör ihop i vettiga serier.

Sedan sparring i lugnt och fint tempo "varannan" serie, det funkar tycker jag. Efter det "riktig" sparring och det var jag nog *harkel* lite väl ofokuserad för idag. Lyckades få till ett knä rakt i solarplexus på Erica - helt utan kontroll #skärpdigmarina, lyckades också med att inte skydda mig själv så jag fick ett slag på snoken och ett på hakan #skylldigsjälv. Det finns några som jag faktiskt är lite skraj att sparras mot och då gör jag liksom bara helt crazy dumma grejor som jag aldrig gör annars, blir helt ställd och kan ännu mindre tänka klart.

Jag måste lära mig att bygga mina styrkor, att jag når långt tex.

Men ska jag vara ärlig så behöver jag vila huvudet lite tror jag, jag har frestat lite väl hårt mentalt på mig själv de senaste veckorna och jag märker att jag inte återhämtar mig i den takt jag borde.

Passet idag avslutades med en fys-cirkel-runda, och med 3 intervaller kvar tog mitt bränsle slut, skakig, yrslig och matt... hade helt klart ätit på tok för lite idag #intefiffigt.

Men hörrni, till sist är det ju ändå så här:

Ät bra, träna hårt, då ändå ;-)


Hyfsat svettig :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina