torsdag 26 januari 2017

Om att vara för trött i huvudet för att kunna tänka... och en liten filmsnutt

Jag har jobbat väldigt mycket senaste tiden och det kommer att bli så ett tag till. Idag var första gången jag faktiskt kände att det inverkade på träningen. Jag var inte så närvarande som det krävs. Därav att Anna fotade till mig i huvudet. 🙄 #menduckadåförjössenamn Men också att jag började göra alla "gamla" misstag igen, jag känner liksom hur min armbåge går bakåt när jag ska slå en rak höger och tänker att men vad nu då, vad GÖR jag?? Men jag kan inte stoppa det. Nästa gång likadant. Frustrationen sprutade ur öronen. Och inte fick vi prata om saken heller jag och Anna, Kalle var hård och skoningslös idag 🤐 zip it tyckte han. Och kanske hade han rätt, eller så var idag en sån där dag när jag behövde prata mig igenom träningen. Jaja. Better days will come!

Passupplägget var kanon (men mina inre magmuskler tog semester så jag fick ta en toapaus mitt i uppvärmningen... #fattaringenting). Först 4 ronder var med mits, fokus på att avsluta kraftfullt. Bra upplägg, bra mix av att vi skulle göra vissa slag men ändå fick lite fria händer där i mellan. Lite clinchträning, lagom svettiga jag och Anna, det är inte då man vill clincha med någon man inte känner, men lite svettkramar med Anna tar jag gärna 😉 Sedan körde vi fys, en stationsbana 2x30 sekunder per station. Gött flow minus vadkramper... GAHHHH

Vi var himla snygga i våra nya shorts också! (Och ja, temperaturen i lokalen var hög så tröjskrället åkte av, svetten droppade liksom från hela mig ändå.... )






Här är också en liten filmsnutt från mina sparkar på säcken som jag inledde med innan själva passet började!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina