lördag 21 januari 2017

The view from the formtopp is beutiful! Älskar att vara just här!

Alla dom där passen när det är tungt, mörkt, tråkigt och man känner sig svag och dålig, det är dom passen man gör för att nå HIT, hit där jag är nu. The view from the formtopp is beutiful och jag ÄLSKAR att vara här! Jag känner mig stark och oövervinnerlig och rätt snygg också #haha #fuckjante


Dagens pass var heeeeelt grymt! Minus att jag nästan kom för sent för att det var precis snorhalt ute då... (fast då "slapp" jag springa några av varven, dagens maskning kan vi också kalla det 🙄). Skuggboxning till uppvärmning och jag hade bra tempo. Sedan var det mitsronder basic kombos. Mitt i det så var också klubbens galjonsfigur och maskot Svempa på plats och vi fick turas om att köra mits mot honom, DET är lyx och lycka! Precis hur roligt som helst, det är en sån förmån att få ha honom i klubben! 😊 Det var också precis hur jobbigt som helst och jag fick för första gången på länge klaustrofobi i en tröja som var helt genomblöt efter 2 minuter så den åkte av.... (herregud har jag blivit smittad av crossfit-bacillen på riktigt????) Efter Svempa-ronden så hamnade jag istället mot klubbens längsta grabbar. Men det gick ju bra det också. Att hålla mits mot Simon är nästan lika fysiskt ansträngande som att slå själv 😨 fast först var han lite för snäll så jag fick säga att liiiite mer än så tål jag och då kom han igång. Gött kört Simon!

Sedan var det plötsligt bara en kvart kvar och det kändes som om vi bara hållt på 20 minuter! Det blev en rejäl fysrunda på slutet med 3 varv på en stationsbana där Coach Kalle varit snäll och tagit fram jättetunga kettlebells och jättetunga medicinbollar. Wallballs med 9 kg? Funkar inte riktigt ens i formtoppen kan jag meddela 😂

Sedan fick jag vila lite innan jag orkade åka hem 😂  Tack för ett bra pass Kalle och Svempa!


PS Askari hade halva priset i veckan så då passade jag på att utöka thaishortsgarderoben lite (Twins, medium), snygga va! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina