fredag 3 mars 2017

Lite blandade småhopp i boxen - idag med poseringsträning ;-)

Idag passade jag på att träna lite under tiden som storebror lånade spegeln för att träna lite poser inför sin första konståkningstävling! ❤️️ (Tack Gjuteriet för lånet av spegel och tack Alva för kompetent och tålmodig instruktion!).

Det syns kanske här vem som är dansare?  😊 #hint #notme


Jag är fortfarande på "ta det väldigt lugnt"-stadiet så jag började med lite hopprep i lugnt tempo och sedan körde jag lite blandad kompott av latsdrag i trx, dips (jag gjorde en unassisted!! visst inte jättedjup men ändå!), axelrehab, pullups med grönt gummiband, push press (25 kg), och försök på toes-to-bar. Avslutade med lite hopprep igen. Lite skönt mellanmjölkspass, #duktigtjej #jagkanomjagvill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina