lördag 29 april 2017

Ännu mera lowkickar #nugördetont

Ålrajt, nu är mitt vänsterlår ännu mera ömt. Tredje passet med lowkicks 🙄 Å andra sidan, det är jäkligt roligt med lowkicks, och det är en av de sparkar jag har lite kontroll på. Så - jag vill bara ojja mig lite, nu är jag klar med det 😄

Bra upplägg idag med Erica som vikarierande coach 👍 Vi fick börja med stoppspark och lowkick (inklusive duck för mits), vi la sedan till highkick i rond 2 och vänsterfint + högerjabb i rond 3. Kul! Sedan fick vi göra samma kombo fast som sparring. Vi fick sparras mer fritt också, efter nivå och kunskap och jag fick Pontus i rond 2 och Daniel i rond 3. Två av våra match-fighters alltså. Jobbigt. Tur dom är snälla ;-)

Avslutade med yoga, alltid skönt, svettigt som tusan, fick till en riktigt bra svettängel på mattan idag 😂 Rufsigt hår ingår i den här sporten, tur man inte är fåfäng 😂 😂 😂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina