torsdag 27 april 2017

Back to basics - även i thaiboxningen!

Riktigt bra "nöta"-pass idag på thaiboxningen! Vi körde alla tillsammans, motionärer och fortsättningsgrupp. Kul - vi var jättemånga! Mindre kul är att min fot bråkar. Sidohopp går inte och vristen känns stel och orörlig och svår att stretcha ordentligt. #jäklaskitockså

Vi körde lite enkla slag/spark-kombos mot handskar. Mycket knän idag! Jag försöker komma ihåg min fot där, Madde vill ju att jag sträcker på vristen och har spetsig fot - övriga tränare gör lite blandat har jag set, nån gör inget särskilt, nån flexar, nån stretchar. Men jag förstår Maddes tanke bakom sträckt fot och det känns bra när jag får till det.

Fick coacha en nybörjare idag, jättekul att se hur snabbt hon gör framsteg och roligt att kunna hjälpa till tycker jag!


Dom här brudarna var också på plats idag! Puss på er finingar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina