fredag 21 april 2017

Jomensåatt visst tränade jag igår!

Fick inte upp blogginlägget igår så det får komma idag istället ;-) Coacher på torsdagspasset var Kalle och Svempa. och Vi "vana" fick teama ihop med en "nybörjare" - det är väldigt roligt att få chansen att coacha nån som är nyare än en själv.

Fick igen frågan "tävlar du?" 😋 HAHAHAHA Men det betyder kanske att jag åtminstone inte numera framstår som en komplett rookie 😂

Vi värmde upp och skuggades lite och sedan var det mitspass. Fick jobba lite med "min" nybörjares kickar men till slut så small det till rejält i mitsen! HEJJA! Det är ju en utmaning för mig att sedan slå och sparka på mitsar som en nybörjare håller, det är inte då man tar i allt vad man har 😜 så kontroll, kontroll, kontroll. På slutet frågade jag om hon hade ont i armarna. "jo" var svaret och ja, det får man i början.

Sedan fick vi köra lite clinch och det var helt nytt (tror jag?) för tjejen jag gick med och hon visade sig vara vrålstark så jag fick minsan ligga i och inte fick jag omkull henne heller 😉

Efter passet var vi så trötta så vi var helt suddiga 😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina