tisdag 25 april 2017

Om att vara ensam med en massa grabbar....

Idag var det bara jag som inte hade suspensoar i lokalen. Japp. Ensam kvinna i truppen ;-) Men jag lyckades para ihop mig (åkej inte på det sättet! 🙄) med Daniel och vi är rätt jämna så det var kul!

Min fot bråkade dock lite under uppvärmningen, det var längesedan, tejpade den och tog det lugnt och värmde upp på mitt sätt så var den tyst sedan. #fotskrälle #snartettårsenare

Idag fick vi träna grundtekniker och vi körde mot handskar istället för mitsar. Det är kul ibland, det blir enklare och man kan "byta tur" utan att meckla med mitsar. Det blir ju naturligtvis inte lika hårt heller! Några kombos var av typen "jag ser vad du gör men min kropp vägrar kopiera det". Alltså ibland 🙄.

Men mitt stands. Alltså. Gör om och gör rätt. Och SLUTA TITTA NER när du sparkar Marina. Nu. GAHHHH.

Well. Vi fick en liten pyttefys-omgång på slutet och när passet var slut passade jag på att göra några liggande rope-climb också.

Idag bjuder jag på en bild som Svempa tog för någon vecka sedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina