söndag 4 juni 2017

Boxningspass med stukad tumme #detgårbranu

Trött Trött Trött. Men va sjutton, träna ska jag! Idag lugn uppvärmning med solhälsningar, insåg då exakt HUR dålig min fot är. Helt instabil. Så instabil att jag i nåt moment lyckas stuka min tumme. Med boxningslindor på. Hur går det till? Så jävla onödigt hörru Marina! 🤔

Men jag körde passet ändå. Det är ju bara en tumme. Eller hur? 🙄 #jättefiffigt

Vi skuggade lite och sedan lite pet-sparring. Anna och jag idag! Härligt att köra ihop igen, känns som sjutton evigheter sedan!

Och så var det äntligen lite rejäla mitsronder, 3 x 3 minuter. DET behövde jag! Slå ut en massa frustration. Gött att få lite positiv feedback från coach Kalle också! #melike #bekräftelsejunkie

Och så lite fyyyyyyysträning (alltså, jag vet inte vad det andra är när dom kallar något för fys men ändå... 😉 Planka + hantelrodd, bearcrawl. knä på säck och medcinbollsstuds. Yeah. 1 minut per station. Två varv. Svettigt. Prova sedan att andas korrekt i yoga... med en puls på 170... jomensåatt.

HAHAHHAHAHAHAAHA


Nu funderar jag på hur i hela friden jag ska kunna greppa en skivstång i morgon 🙄 lär få köra suicide grip ju... 🙄


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina