söndag 30 juli 2017

Bonuspass - mitsronder med Simon!

Why not dubbla pass idag? En chans att mitsa mot en riktigt duktig thaiboxningskompis står jag inte över. Dock hade vi missat att det var yoga i lokalen idag så vi fick stänga in oss i skyddsrummet, aka, mma-rummet.... Svarta vinylmadrasser på golv och väggar kan leda tankarna till annat 😂😂😂 men det är ett rum att träna kampsport i, inget annat 😜



Vi körde först 3x2 minuter med thaimits och sedan 3x2 med handmits. Sen var både jag och luften i rummet slut.... Men inte Simon så jag höll lite mits åt honom så han fick sparka lite. Det är rätt bra träning för mig också eftersom jag får använda all man kraft för att ta emot, jag skulle INTE vilja få en sån spark på mig 😵😌

Well, sedan gen och duscha igen. 😘 och glida ett tag till på endorfinvågen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina