söndag 9 juli 2017

Ett eget litet teampass #hejväggen #kulattsesigen

Bokade mig inte i tid denna vecka så jag fick ingen plats på ordinarie teampass, det fick inte dom här sköna lirarna heller så vi körde ett eget pass i lilla boxen.


Å satan i gatan vilken utmaning! Therese plockade fram ett pass vi justerade efter förutsättningarna och jo, jag kommer ha fett ont i ben och rumpa i morgon 😱😝

Team om 2, Amrap 30 min


Eva o jag körde med 16 kg kb i sumo deadlift high pull (SDHP), 8 i goblet squat och en 3kg boll i wallballs

Assault bike är fasen bland det jobbigaste jag gjort, mjölksyra i låren kombinerat med väldigt hög puls.... 😱 och nej, jag älskar inte burpees jättemycket. Gahhhhhh.

5 minuter efter att klockan ringt har jag fortfarande 120 i puls... Yeezus.

Nu ska jag ta hand om mig och rulla lite foamroller och vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina