torsdag 6 juli 2017

Gissa vem som behövde avreagera sig?

För lite sömn, för lite mat, för lite träning. Men SÅ skönt det var att puckla på lite mitsar idag. Även om jag var galet ofokuserad och hade typ ingen teknik rätt nånstans så uppnådde jag ändå målet att ge mig själv en endofindos. I need it. Bad.


Dagens pass, välplanerat, kul och bra!


Först uppvärmning på vanligt sätt... (bååååååring) sedan mitsronder med slagkombos och en frontkick. FRÄMRE frontkick. Hur svårt kan det vara? Jag tänker "okej Marina, lyft nu det främre benet", Vilket ben ser jag sparka på mitsen? Jajamän. Det bakre. #menförhelvetevadärdetsomhänder


Efter mitsomgången blev det "thaifys" med handskar. roundhouse+ducka, 4 slag, ner och gör två armhävningar. 1 minut var, 3 ronder. väldigt väldigt väldigt jobbigt. Men ROLIGT!


Sedan Mindre kul. Alltså 1 minut moutain climber är fasen en rejäl mental utmaning. Det är läääänge. Jag klarar det inte!


Avslut lite stretch och vrid.


Gött. Och nu kanske jag kan sova gott i natt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina