måndag 31 juli 2017

Good Morning Monday and Murph! #teamwod #gjuteriet

Rise and Shine, sista semesterveckan börjar nu. (vart tog sommaren vägen? den har ju inte börjat än!!!) Idag va det en WOD på Gjuteriet som väntade och jag fick idag den stora äran att teama med världens bästa Emelie! (fast hon fastnade inte på bild idag ;-)  )

Coach Therese tyckte vi skulle göra en team-Murph, team om 2 ger dubbla repsen. Men efter lite dividerande så körde vi den som dom gjorde på regionals sist, dvs uppdelad på 5 varv. Annars hade vi nog dött på pull-upsen tror jag...

Så, for time:
1 mile run (jag rodde Emelie sprang)
    5 rounds of:
    40 pullups
    80 pushups
    120 air squats
1 mile run

Vi hade en timecap på 40 minuter, dom som ville fick göra klart, jag hade en lunchdejt idag så jag fick ge mig efter 3 rundor. Det gjorde inget. Kroppen var slut då ändå. Från början hade jag tänkt köra mina sista två varv senare idag men nu är klockan snart halv sju och jag tänker att jag skiter i det - vad är några rundor Murph liksom?

Vi gjorde pullups som "jumping" och pushups på knä och vi delade 10 reps var.

Kroppen trött nu. Det är bra. Hejja kroppen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina