lördag 22 juli 2017

Håll ihop fötterna för bövelen!

Ja, alltså, mitt stands, hamnar jag inte brett så hamnar jag i kors. Sjukt frustrerande. Men vi började inte där utan med slagkombos på handskar. Bra träning i att fokusera på teknik och inte kraft. Sedan över till 3 ronder med mitshållaren bestämmer och sen var det slut. Snöpligt fort idag. 🙁🤔

Vi körde lite magträning också, jag gjorde min egen grej, som vanligt, trött kropp, onda muskler, men vilan kommer på måndag och tisdag!

Kände mig inte färdig så coach Bi ställde upp med lite extra mitshållning. 👏 Det är så värdefullt att få några minuter med dom där småjusteringarna ibland. Och dom stora då. 😒😲 som att HÅLLA IHOP FÖTTERNA. Jag tappar det där som Madde tjatar om, att hänga på låren, suga in magen, fram med axlarna, gör jag det hamnar fötterna också rätt. #progressnotperfection eller hur ar det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina