tisdag 18 juli 2017

Jag råkade visst träna idag #hoppsankerstin

Ja, alltså, jag var egentligen för trött för att träna, har ätit för dåligt, sovit för lite och är mentalt på en plats där jag nog egentligen bara borde sova ett par dygn. Men så kom jag på att jag ju har nyckeln till lokalen #facepalm. Så det var ju bara att pallra sig iväg och så tänkte jag att är jag ändå där så kan jag ju prova och se.

Det gick. Vi säger så. Inte mycket mer. Det är tur jag har pannben, för det var det enda som höll mig upprätt idag. Men nu är det gjort. Och så fick jag ju äntligen träffa den här pinglan igen! PUSS ANNA!



Idag, mitskombo, som sist fast idag på handmitsar och med dubbla sparkar och knän. Allltså, raka slag, vänster kick, raka slag, krok, höger kick, upprepa fast med knän. 3x2 minuter. Förutom att lokalen är varm som en bastu så var det enormt svårt att få ur kroppen nånting alls idag. Yrslig redan efter första ronden... 😏 😴

Sedan slag mot händer enbart, jab-cross-hook, ducka, 4 raka. Upprepa. Fokus på att röra oss. Superroligt!

Avslutande fys innehöll en massa saker jag inte kan göra utan att belasta axeln mer än vad jag tycker är lämpligt så jag hoppade rep istället. #hejpippilångstrump (Det gjorde uppvärmningen också, och stretchen. #suckikubik - men jag vill spara det jag har i den till cross-fiten och lyften där och inte "slösa" den på rena kardioövningar.

Så, trots usla förutsättningar så genomförde jag passet och faktiskt inte så jäkla toligt genomfört heller. #klapppåaxeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina