lördag 15 juli 2017

Lördagskul med dessa godingar!

Packade handskar och hämtade nycklar till lokalen där dessa fighting-sugna kompisar mötte upp!


Vi körde först 3 ronder a' 3 minuter mits var och sedan 2 ronder sparring laget runt. Mycket stryk på näsan för mig idag
😲😬 skärpning!

Vi avslutade med en fysomgång med det här:
🔻 50 punches
🔻 12 ballslams
🔻 15 right leg Roundhouse kick
🔻 15 left leg Roundhouse kick
🔻 6 burpees
🔴 3 pushups
🔺 6 burpees
🔺15 left leg Roundhouse kick
🔺15 right leg Roundhouse kick
🔺12 ballslams3
🔺50 punches

Vi körde det i team så synkroniserade kickar och slag. Jag sparkade mig till en bula på vänster smalben. Hm. Fattar inte varför min vänstra är gjord av glas...

Tack för sällskapet och utmaningarna vänner! Ses på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina