söndag 30 juli 2017

Teamwork på Gjuteriet idag!

Coach Marie hade satt ihop ett pass för team om 4 idag och jag körde med Eva, Malin och Katrin.



Vi började med lite Arc-hollow träning (som är lite svår jag kan inte ha benen tillräckligt lågt utan att tappa ländryggen, jag tror det är en kombination av brist på rörlighet och styrka.

Sedan teknikträning på pullups. Som jag fortfarande inte kan och som jag numera skiter högaktningsfullt i om jag lär mig eller inte. 🙃😀 Så mest hängträning. 😂

Sedan woddajäveln....

Team om 4, 1 gör wallballs tills 250 är uppnått, 2 vilar, 1 jobbar på wodden.

30 handstand pushups, bara Malin gjorde dom, sittande axelpress för övriga.
60 burpees
120 hand release pushups is a
160 sit-ups
180 double unders

Vi var så snabba att coachen slängde in en "Bring Sally up" med goblet squats. Jag borde haft en tejpad fot. 😬🙄 trots häl på platta så vrider vristen in och knät skriker.... #jävlaskitockså Men jag gjorde det jag kunde och fuskade genom att låsa armbågarna mot knäna och på det sättet tvinga ut foten.

Det var ett kul pass! Liiiiiite mycket vila kanske.... Jag hade ork kvar.

Tack team, tack coach, tack friends, tack boxen. ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina