torsdag 14 december 2017

1:2 - sjukt roligt fys- och mitspass! Hejja oss!

Alltså. Hon och jag ❤️❤️❤️ jag har saknat mina träningskompisar så enormt mycket så sjukt roligt att få köra ett pass ihop idag!


Dagens pass inleddes med 30 minuter fys. Det känns i min rygg nu... Först sprang alla utom jag, för det var tempoväxlingar, grodhopp och ett gäng grejor jag vet att fotskrället inte gillar så jag hoppade rep istället och tränade bäckenbottensmusklerna 😏 sedan lite burpees med slag, squat med spark och bollbrottning. Det var nog där jag fick ont i ryggen... eller blev trött snarare. För jag tänkte INTE låta henne få bollen. Nope. Nej. Never. 😀

Sedan mitspass med enkla slagkombos. Exakt vad jag behövde. Men fan alltså. Foten mår inte bra. Förflyttningar framåt gör svinont, den är svag, klarar knappt att hoppa på den, den lyder inte liksom. Axeln gör ont och tappar fort i kraft. Aldrig trodde jag att vila skulle göra mina skador värre men det är exakt det som har hänt! 😢

Men Anna peppar, hjälper, och kramas. Så det gör inget. Allt är okej och glitter och hjärtan och happy days!

Tack Bi för ett kanonpass, kul att äntligen få träna för dig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina