lördag 16 december 2017

1:3 Knän, sparring och lite akrobatik!

Uppvärmning för mig blev hopprep och rörlighet. Måste passa på att göra det som är bra för mig.

Sedan var det teknikträning med knä på lite olika sätt, inklusive block och kontringar.

Å så lite knäfys. 🙃😅😅 många knän blir det! Säck och gående och höga. ✅ på den,

Sparring, ende ronder för mig mot nybörjare och ungdomar så första inte jättejobbiga 😁 sen gav jag mig in i lejonkulan och då går det som det går..... 😂 😂 😂


Det finns en anledning till att kampsportstjejer flätar håret om vi säger så..... Två minuter och jag var precis död och fick vila nästa innan jag och Anna avslutade mot varandra 😍

Yogaavslut som idag hade akrobatikinslag 😉 typ huvudstående, det är ju bra att jag har lite kvar att öva på... 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina