lördag 30 december 2017

3:4 Om att inte ligga på latsidan...

Ett upprop bland våra hangarounds (ni vet vilka ni är) 😊 gav noll resultat så vi hämtade nyckel och körde mitspass på egen hand. (Latmaskar! 😈) Då får jag bestämma musiken, det är bra. Och vi konstaterade "hur jävla jobbigt kan det vara?" Både Anna och jag har kört mycket intervaller, högintensiva sådana, ingen av oss är i "dålig" form även om vi kanske inte är på elit-crossfitt-nivå, så hur jobbigt? Jättejobbigt! Om någon som inte har sparkat mits i 1 minut i sträck såg det skulle dom tänka "men hallååååå har ni ätit bara skumtomtar hela julen eller?" I challenge you. Så. Jävla. Jobbigt.

Innan vi körde 4 minuter sparkar så hade vi kört 6 ronder x 2 minuter mits var. Askul. Synd att jag är så bra på armbågar. Det får vi ju inte använda i sparring. Och jag hade inte fått använda det i en match heller. Snacka om att satsa på fel häst..  🙄 #storyofmylife Men vi tränade mycket armbågar idag. Det är bra. Och jag tränade mig på att att inte ha ha ont i min lilltå, den ska klämmas in i ett par high heels i morgon nämligen... 😨

Nu ska jag vila ända till i morgon när årets sista och veckans femte pass ska köras! Jag har slutat räkna så där noga som jag gjorde förr så nån årssammanställning blir det inte. Nu tränar jag bara för att det är kul.. och för att bli stark... fast mest för att jag älskar det och älskar alla mina fina underbara träningskompisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina