torsdag 7 december 2017

När träningskläderna plötsligt är för små....

Jag behöver rehab. Men eftersom jag är pippi långstrump och dessutom har regraderat till nåt slags tonårstrots så tänker jag sura över att min gamle vän Mr G inte har tid att rehabba mig och SKITA i det. Sådetså. Pilutta all jävla tråkrehab. (jag kommer att få äta upp det och då kommer jag att bitcha som fan, så vet ni)



Så all in på 60 minuter sparring idag. Och så mycket stryk jag fick. 🤪🙄 Mitt eget fel. Jag vet. Gör om. Gör rätt.

Och när träningskläderna har krympt i lådan, då vet man att man har fuckat upp. Big time. 💩🤬💩 Och när man mår kräkilla efter 15 minuter "uppvärmning" då vet man att det är en sjukt lång och mödosam väg tillbaka.

Jag kommer att behöva er. Mer än någonsin. Finns ni kvar? 🙄❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina