torsdag 1 februari 2018

6:2 Fokus på kontroll - my type of game ;-)

I efterhand är man klok och inser att jag både druckit för lite och ätit för lite, men va fan, det går ju ändå 😀

Mycket bra pass idag. Gillar Svempas "thai"-uppvärmning, bara två långsamma varv, lite skuggboxning och sedan två och två, mjuka tekniker, sparka-fånga-ducka varvat med lite djupa knäböj och annat smått och gott! Gammal är äldst, alltid ☺️

Sedan körde vi ping-pong-sparring, en teknik var, lugnt och fint men utan paus vilket gör att det ändå blir en redigt go träning!  Efter det vanlig sparring men även nu med skarp tillsägelse om inga hårda slag mot huvudet. Bra Kalle! Fick fin coaching av Robban idag! Det tackar jag extra för 😘 kände mig lite mindre värdelös efter den ronden #uglyface #jagvetintevarförjaggjordeså #kanjuintevarasnyggjämt


Flera andra riktigt bra och roliga ronder idag också! Avslut med en liten fysomgång där dom andra gjorde type planka och mountainclimber och jag gjorde samma övning fast "the turtle way" - alltså liggande på rygg 😜 fundera på den ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina