söndag 4 februari 2018

6:4 grymmebra teamwod på gjuteriet!

Söndagswoddarna brukar vara jäkligt roliga, idag tog Garry det ett steg till! Roligt, utmanande men inom räckvidd och varierat! Lövving it! ❤️

Det är skönt att se min återhämtning bli bättre och bättre, från 160-120 i puls på en minut idag. Det är inte så illa det. Massörens behandling har också gjort att jag har en helt ny kontakt med ryggen så nu känner jag mig stark igen! Mina skulderblad kan faktiskt mötas 😂 det var några månader sedan dom kunde det 😂

Passet idag var i tre delar, 12 varv på varje del, 40 minuter timecap. Team om 2!

Rejält svettig redan i första ronden och blev påmind om hur svårt det är att göra Marklyft med puls 🙄. Rekommenderade vikter var 50 på Marklyft och 25 på hang cleans och det körde vi på.

Rejält trött och nöjd efteråt


Passet då 7 rep, 3 övningar, med en pausövning på 6 rep i vilan. 3 olika ronder.



Rond 1
7 Marklyft
7 boxstep over
7 wallballs (3 kg)
6 burpees

Rond 2
7 hang cleans
7 boxstep
7 situps med wall bounce
6 v-ups

Rond 3 (vi hann 6 varv)
7 GOH (jag gjorde clean and press)
7 boxjumps (gick 2 hoppade resten på liggande låda)
7 Wall toss
6 armhävningar

Tack för ett riktigt bra och roligt pass! CYa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina