lördag 10 februari 2018

7:3 Ett bra gäng reder sig själva

Idag är det tävling i Halmstad, i båda mina "sporter" faktiskt! Jag funderade på att åka men insåg att jag faktiskt behöver prioritera att vila och återhämta mig. Jag vet, herregud så vuxet, och tråkigt... 🙄

Vi var ändå några tappra som idag ville träna lite thaiboxning, coach Erica var sjuk och resten var, såklart, i Halmstad men vi är inte sådana, vi reder oss själva!

Vi körde mitsronder så alla skulle kunna vara med och relativt enkla sådana. Back to basics. Gött tryck och riktigt roligt tycker jag att det blev. Vi som sen inte åkte till halmstad körde lite fys med KB-svingar och situps, och jag försökte visa turkish getups men jag gjorde nog ett dåligt jobb 😂

Bäst av allt var ändå att Anna var tillbaka! Löv U baby!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina