lördag 10 mars 2018

11:3 Stark och opepp

Det är lite halvsvårt för mig att pressa mig när jag kör solo, så är det helt klart. Inte för att jag tävlar med dom andra annars utan mer för att det finns ett "pepp" i luften då på ett annat sätt.

Men nu är det som det är och jag försöker göra det bästa av det. Och det bästa idag blev en push press på 33.5 kilo. Det är nog faktiskt pers med 1 kilo det. Innan dess hade jag gjort lite annat.

Utåtrotationer och baksida axel
Good mornings med pinne

5 varv, 10 reps
Frivändning 30 kilo
Benindrag pilatesboll
Tricepspress mot låda

Det är lite utmaning att göra frivändningar utan att få börja "längst ner" i marklyftsposition men jag börjar få "häng" på det. Frivändningar är kul så det är tur att jag får göra dom ;-)

När jag var klar cyklade jag - hör nu.... TIO minuter. Det ni. TIO. Hejja mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina