tisdag 20 mars 2018

13:1 Rehab #3 och sjukt sköna marklyft!

Det här passet borde varit igår. Men helt ärligt när jag ätit mellanmål så orkade jag inte upp. Halvsov i soffan några timmar och rullade sen i säng. Jag vet inte om det var latmasken eller bara ärlig trötthet men skit samma, nu blev det så.

Idag landade jag på Gjuteriet runt halv åtta och bet ihop och körde rehab-pass nummer 3. Eller, jag körde ingen cardio-uppvärmning utan gjorde min egen med pinne och lite stretch. Supersettade mig sedan igenom samtliga övningar (det är ju 8 övningar i 3x10... massivt program) och det tog ändå 40 minuter. Tror inte jag kan få ner tidsåtgången mer än så.

Sen körde jag en liten woddajävel med 5 RFT, 7 marklyft, 7 jumping pullups och 7 toes-2-kb, 15 minuter tog det, det var ganska dåligt :-D men jag tokkörde inte heller, tänkte det var dumt att köra det när jag körde traditionella marklyft på 70% av 1RM  😜



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina