måndag 2 april 2018

15:1 Idag var det tungt trots att det var lätt...

Jag måste sluta tro att jag kan slarva med maten Åt en (hemmagjord men på köpt botten) pizza till lunch. Inte bra uppladdning för träning. Fy så matt jag var!

Men ändå.Efter att ha fått plugga in mitt headset då min telefon vägrar samarbeta med blåtandsanläggningen i lokalen så gjorde jag lite rehab, idag draken och hoppa hoppa landa, fuskade med några minuter men tänkte att hela passet idag egentligen är typ rehab så...

5 varv 10 reps p övning

- Enbensmark kb (12kg)
- Good Mornings (15kg)
- Knäböj (15 kg)
- Utfall
- Snatches kb (8kg)

Det var oerhört tungt. Jag var yr och lätt illamående stora delar av passet som tog typ 20 minuter. Inget direkt högt tempo så. Jag kroppen trött helt enkelt.

Det var skönt att äntligen få köra lite viktade böj igen, det var inga problem alls med 15 kilo men jag var över 90 grader i böjen och tog det säkra före det osäkra. Ökar lite till nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina