torsdag 3 maj 2018

19:1 Lite kapow igen!

Yey, jag har tränat! alltså det är ju det jag behöver, när jag bara har näsan tillräckligt över ytan för att kunna orka starta så är det ju så underbart!

Jag har idag också varit på IFK Kliniken och skämts lite för att jag slarvat med min rehab. Men hon är fan helt grym, Anna Fysioterapeut alltså, no blame game utan bara pepp och oro över utebliven läkning. Ett föredöme. Löv it. TACK! Fick med mig tre nya grymma övningar som jag gissar kommer att ge inte bara ett läkt knä utan sjukt hårda sparkar... "all inclusive"-övningar kallar fysio-Anna dem. Och jag älskar det.

Så, jag åkte direkt hem efter det och jobbade lite, men då hann jag också få i mig mellanmål på ett vettigt sätt och sen, oavsett att jag har huuuuur mycket som helst att göra så tänkte jag banne mig prioritera lite träning idag så jag packade handskar och benskydd och åkte till Glommens Muay Thai. Och jäklar så roligt det var. Ett riktigt bra pass med Svempa och Kalle som combo-coacher. Teknik och pet-sparring och sen lite sparkar på mits. Jag vågade göra några låga vänstersparkar i pet-sparringen men på mits.. njaaaaa, vill verkligen inte göra knät sämre nu så jag avstod. Det funkade ändå...

Efteråt.. Ja. Då är det så skönt och jag bara kan inte sluta le!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina